Vil du skrive den, for at få indtjening på andre måder end én til én?
Så er det en "fra dagdrøm til fagbog" først.
Det er nemlig en bog, der viser dig hvordan du kan bruge en bog ikke bare til at få ekstra indtjening i din virksomhed. Men også bruge den som løftestang til mange andre produkter, der skal give dig indkomst, som ikke stjæler al din tid.
Det er nemlig et problem, at dine klienter eller kunder tager al den tid der er – og du kan ikke tjene “nok” til at drive en fornuftig forretning, hvis du hele tiden selv skal være til stede. Derfor handler det om, at få den viden du har bredt ud på andre produkter, hvor dine kunder selv arbejder med emnet.
Frigør noget af din tid – lav produkter, hvor dine kunder hjælper sig selv.
Første skridt til at skabe større indtægt, er at skrive en bog
Og vi kan lære dig hvordan du kan forvandle drømmen til et produkt du kan sælge
Når vi siger at du skal starte med at skrive en bog, så handler det egentlig bare om at du skal i gang med et manus. Bogen kan du efterfølgende bruge til at skabe andre produkter, der igen kan skabe større indtægt.
Inderst inde ved du nemlig godt, at det er det der skal til. men du savner en måde at komme i gang og en struktur, du kan skrive ud fra. Det flow af tjekpunkter får du i bogen, så du får forbundet din viden med skriveprocessen.
Hvis dit manus ender med en bog – så finder du i “Fra dagdrøm til fagbog” en hel perlerække af tips og fif til, hvordan du får bogen designet, trykt, distribueret osv. Alt det, der også hører med – ud over at skrive.
Bøger er en slags blå-stempling af det du kan
For alle ved, hvor meget arbejde, tanker og passion, der ligger i at skrive en bog.
Fra dagdrøm til fagbog – fysisk bog
149,00 kr. Ekskl. moms
Bogen indeholder emner som:
Du behøver ikke være 100 % ekspert i det, du vil skrive en bog om. Du kan sagtens “uddanne” dig i stoffet undervejs. Dét, du til gengæld skal have, er en idé og et budskab du gerne vil ud med.
Du har helt sikkert et emne, du gerne vil skrive om. Og du vil opdage, når først skrivningen glider, er det svært at begrænse sig. Der er altid lidt mere og lidt mere og lidt mere, du gerne vil have med. I dette kapitel lærer du på forhånd at definere emnet og afgrænse det.
Her lærer du at planlægge og organisere både bogen, research og skriveprocessen.
Hvor kan du søge inspiration og hvilke triggere er der, når vi taler om titlen af din bog?
Bliver du rig på din bog? Højst sandsynlig ikke.Derfor gælder det om at se indtjeningsmuligheder på mange fronter.
Hvis du selvudgiver din bog, bliver dette en stor del af det at udgive din bog. Heldigvis er der mange muligheder for afsætning via nethandel – vi viser dig mulighederne, og du får vores 14-punkts model til opbygning af salgssider med oven i hatten.
Hvordan er det lige med ISBN og copyright og rettigheder. Hvad nu hvis nogen kopierer min bog, hvilke rettigheder har jeg så? Det er emner vi kommer ind på.
Du kan godt selv sætte din bog op, og mulighederne for billigt tryk har aldrig været nemmere.
Husk at markere dagen, hvor din bog er i handlen. Udgivelsesdagen skal fejres med et brag – vi fortæller dig, hvad vi gjorde på vores første udgivelsesdag.
Endnu flere fif til hvor vi selv har brugt bogen “Iværksætteri i praksis” som løftestang til salg af andre produkter i vores virksomheder.